Chyba synchronizace MS Exchange (kód chyby 80072F17)

Uživatelský avatar
pekelnik23
Začátečník
Příspěvky: 8
Registrován: 23 čer 2014 20:48

Chyba synchronizace MS Exchange (kód chyby 80072F17)

Nový příspěvek od pekelnik23 » 21 črc 2014 08:27

Dobrý den,

při synchronizaci telefonu se serverem Microsoft Exchange se mi zobrazuje chyba s označením 0x80072F17. Mám kořenové certifikáty, které jsem nahrál do zařízení a kliknutím je nainstaloval. Ovšem i přes to se synchronizace nezdaří.

Mám oficiální ROM HTC, verze 3.14.479.2. Setkal se s tím někdo? Existuje řešení, jak to zprovoznit?


Děkuji :)

Uživatelský avatar
jirkab
Administrátor
Příspěvky: 16357
Registrován: 20 úno 2010 14:28
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Chyba synchronizace MS Exchange (kód chyby 80072F17)

Nový příspěvek od jirkab » 21 črc 2014 09:39

Tak to netuším. Předpokládám, že se jedná o nějaký firemní server a jediný problém co jsem kdy zaznamenal byl, když byla požadována synchronizace úkolů (ale to bylo na google, který nepodporoval synchronizaci úkolů) - tam stačilo úkoly nesynchronizovat.
pekelnik23 píše:s označením 0x80072F17
Zkusit vyhledat v databázi chyb co na to m$ a pak zkusit předhodit problém správci serveru - ten musí vědět.
HTC U11 + (Plus) 128/6GB Ceramic Black Dual SIM: Ofiko O 8.0.0 - 1.24.401.2, S-ON

HTC U11 64/4GB Brilliant Black Dual SIM: Ofiko O 8.0.0 - 2.33.401.10, občasné S-OFF

HTC U11 64/4GB Amazing Silver Singl SIM: Ofiko O 8.0.0 - 2.33.401.10, S-ON

Uživatelský avatar
pekelnik23
Začátečník
Příspěvky: 8
Registrován: 23 čer 2014 20:48

Re: Chyba synchronizace MS Exchange (kód chyby 80072F17)

Nový příspěvek od pekelnik23 » 21 črc 2014 11:03

Správce systému mi nepomohl, protože telefony s WM6.5 nikdo ve firmě nepoužívá, tudíž není možnost to vyzkoušet, všichni mají Android nebo WP8. Návody na import certifikátu, které se mi podařilo dohledat, jsou pro WM5 a starší. Pokud to dělám dle návodu na WM6, funkční to není.

Co jsem našel dále, je informace, že WM6.5 již nejsou z hlediska zabezpečení a certifikátů podporována. Ale tak musí být způsob, jak to vyřešit... Nebo skutečně MS WM6.5 definitivně odřízl?

Uživatelský avatar
jirkab
Administrátor
Příspěvky: 16357
Registrován: 20 úno 2010 14:28
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Chyba synchronizace MS Exchange (kód chyby 80072F17)

Nový příspěvek od jirkab » 21 črc 2014 13:28

Ano, definitivně odřízl.

No a co tohle?
jirkab píše:
pekelnik23 píše: s označením 0x80072F17
Zkusit vyhledat v databázi chyb co na to m$
HTC U11 + (Plus) 128/6GB Ceramic Black Dual SIM: Ofiko O 8.0.0 - 1.24.401.2, S-ON

HTC U11 64/4GB Brilliant Black Dual SIM: Ofiko O 8.0.0 - 2.33.401.10, občasné S-OFF

HTC U11 64/4GB Amazing Silver Singl SIM: Ofiko O 8.0.0 - 2.33.401.10, S-ON

Uživatelský avatar
pekelnik23
Začátečník
Příspěvky: 8
Registrován: 23 čer 2014 20:48

Re: Chyba synchronizace MS Exchange (kód chyby 80072F17)

Nový příspěvek od pekelnik23 » 21 črc 2014 14:50

Hm :( Tak to mám smůlu, na netu návody jsou, jak to zprovoznit, ovšem vše bez efektu... A jiný způsob existuje, jak dostat kontakty do telefonu, když Exchange nefunguje?

Uživatelský avatar
jirkab
Administrátor
Příspěvky: 16357
Registrován: 20 úno 2010 14:28
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Chyba synchronizace MS Exchange (kód chyby 80072F17)

Nový příspěvek od jirkab » 21 črc 2014 21:02

No snad by mohlo jít připojit k serveru počítač - Outlook, sesynchronizovat a z něho pak dostat kontakty do telefonu třeba přes kabel pomocí AS (AS/WMDC).
No anebo HTC HD2 s WM ukonči a buď si kup něco novějšího (preferuji Android) anebo si do HD2 nainstaluj něco jiného než WM (AD, WP) - i když to je poměrně náročnější na čas a ne tak stabilní jako když si pořídíš zařízení přímo s konkretním systémem.

Kód: Vybrat vše

80072F17: Unspported Digital Certificate installed. If you installed a digital certificate that supports wildcards from a certifying digital certificate provider, this certificate will install however using the certificate is not supported.	Replace the digital certificate with one that does not use wildcards and is listed in the root certificate store on the device. Contact your network administrator for assistance.
HTC U11 + (Plus) 128/6GB Ceramic Black Dual SIM: Ofiko O 8.0.0 - 1.24.401.2, S-ON

HTC U11 64/4GB Brilliant Black Dual SIM: Ofiko O 8.0.0 - 2.33.401.10, občasné S-OFF

HTC U11 64/4GB Amazing Silver Singl SIM: Ofiko O 8.0.0 - 2.33.401.10, S-ON

Uživatelský avatar
pekelnik23
Začátečník
Příspěvky: 8
Registrován: 23 čer 2014 20:48

Re: Chyba synchronizace MS Exchange (kód chyby 80072F17)

Nový příspěvek od pekelnik23 » 23 črc 2014 10:36

Tak sem do HD2 šoupnul WP7.8 od HD2O a zdá se, že to šlape na pohodu, synchronizace s Outlookem funguje:)

Uživatelský avatar
jirkab
Administrátor
Příspěvky: 16357
Registrován: 20 úno 2010 14:28
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Chyba synchronizace MS Exchange (kód chyby 80072F17)

Nový příspěvek od jirkab » 23 črc 2014 12:13

Tak to bylo rychlé. :tlesk: Tu ROM jsem kdysi také zkoušel. Jedinou nevýhodu co to mělo byla trošku větší spotřeba/menší výdrž baterky, ale jinak naprosto v praxi použitelné.
HTC U11 + (Plus) 128/6GB Ceramic Black Dual SIM: Ofiko O 8.0.0 - 1.24.401.2, S-ON

HTC U11 64/4GB Brilliant Black Dual SIM: Ofiko O 8.0.0 - 2.33.401.10, občasné S-OFF

HTC U11 64/4GB Amazing Silver Singl SIM: Ofiko O 8.0.0 - 2.33.401.10, S-ON

Odpovědět