Chybová hlášení iGO8, Primo, Amigo - řešení, další tipy

Informace o nových verzích a kompatibilitě...
Odpovědět
Peagles
Začátečník
Příspěvky: 6
Registrován: 08 bře 2017 19:40

Re: Chybová hlášení iGO8, Primo, Amigo - řešení, další tipy

Nový příspěvek od Peagles » 23 bře 2017 20:16

Zdravím. Teď jsem několik dnů strávil po internetu a sháněl řešení toho mého problému s nepřesným časem. Pořád mi to vrtá hlavou. Bohužel se podobný problém nikde nenachází, stále se řeší jen problémy s iGO v mobilech, PDA a v Androidu a nikoliv v zabudovaných radiích v autě. Různě upravuju sys.txt z toho, co pochytím kde na netu. Současný sys posílám v příloze. Navigace mi někdy naběhne se správným časem a někdy s časem o 8 hodin nižším. Nejedná se tedy o jednu hodinu, jak si psal. Navigace nereaguje vůbec na zvolení GMT+1 a ani dokonce ve snaze srovnat čas, kdy jsem zadal ze zoufalství +8 hodin, abych doladil ten rozdíl z -8 hodin. Mezi tím samozřejmě mažu save a restartuju navigaci. Nemůžu zatím ani jednoznačně rozpoznat situaci, kdy naskočí čas správně a kdy ne. Sedím často v autě i hodiny s notebookem, vždy něco na sd kartě změním a zase to zkouším. Mapy jsou v pohodě, gps auto "vidí" ve správném místě, naviguje do cíle rovněž naprosto v pohodě. Jen pracuje v čase karibiku..... :roll: Tohle normální, to opravdu nemá řešení..... :o
Přílohy
sys.txt
(1.88 KiB) Staženo 31 x

Uživatelský avatar
jirkab
Administrátor
Příspěvky: 16142
Registrován: 20 úno 2010 14:28
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Chybová hlášení iGO8, Primo, Amigo - řešení, další tipy

Nový příspěvek od jirkab » 23 bře 2017 20:34

Něco je ve spolupráci aplikace <-> systém špatně. Zatím jsem se s tím nesetkal, takže netuším...
HTC U11 64/4GB Brilliant Black Dual SIM: Ofiko N 7.1.1 - 1.27.401.11, občasné S-OFF

HTC U11 64/4GB Amazing Silver Singl SIM: Ofiko N 7.1.1 - 1.27.401.12, S-ON

foruman
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 20 kvě 2017 19:05

Re: Chybová hlášení iGO8, Primo, Amigo - řešení, další tipy

Nový příspěvek od foruman » 20 kvě 2017 20:10

Ahoj,
nemáte někdo aktuálnější POI ČR včetně čísel popisných? CEDA už dlouhou dobu nevydává a já mám její poslední někdy z roku 2009 :lol:
Hledal jsem tady na foru a našel odkazy na již neexistují vlákno - http://kyou.cz/forum/viewtopic.php?f=8&t=317#p6482

Běžím ještě na IGO 8.3 a to bohužel .fpa neumí.

Děkuji mooc ;)

Uživatelský avatar
jirkab
Administrátor
Příspěvky: 16142
Registrován: 20 úno 2010 14:28
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Chybová hlášení iGO8, Primo, Amigo - řešení, další tipy

Nový příspěvek od jirkab » 20 kvě 2017 20:41

Novější verzi souboru asi také nemám, ale lepší něco než nic - je to nejspíše ten, který je v #9 zde.
Odkaz, který jsi dal nikam nevede - jasně, ale ještě dej odkaz, kde jsi ho získal, opravím jeho směřování.
HTC U11 64/4GB Brilliant Black Dual SIM: Ofiko N 7.1.1 - 1.27.401.11, občasné S-OFF

HTC U11 64/4GB Amazing Silver Singl SIM: Ofiko N 7.1.1 - 1.27.401.12, S-ON

Honzajz
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 09 črc 2017 18:25

Re: Chybová hlášení iGO8, Primo, Amigo - řešení, další tipy

Nový příspěvek od Honzajz » 09 črc 2017 18:36

Ahoj, mám čínskou navigaci Prolech (Karadar) MT-5001 . Běží na systému android a je zde iGo primo. Dá se někde v iGo primo nastavit automatický start při zapnutí napájení a automatické vypnutý při odpojení napajeni?

Uživatelský avatar
jirkab
Administrátor
Příspěvky: 16142
Registrován: 20 úno 2010 14:28
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Chybová hlášení iGO8, Primo, Amigo - řešení, další tipy

Nový příspěvek od jirkab » 09 črc 2017 21:44

Netuším, nikdy jsem neřešil, protože jsem neviděl důvod.
HTC U11 64/4GB Brilliant Black Dual SIM: Ofiko N 7.1.1 - 1.27.401.11, občasné S-OFF

HTC U11 64/4GB Amazing Silver Singl SIM: Ofiko N 7.1.1 - 1.27.401.12, S-ON

Honzajz
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 09 črc 2017 18:25

Re: Chybová hlášení iGO8, Primo, Amigo - řešení, další tipy

Nový příspěvek od Honzajz » 10 črc 2017 11:39

A automaticky start igo jde při obnovení napájení, aby se sama spustila?...

A tu složku Save mám smazat celou nebo jen soubory v té složce?

Děkuju

Uživatelský avatar
jirkab
Administrátor
Příspěvky: 16142
Registrován: 20 úno 2010 14:28
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Chybová hlášení iGO8, Primo, Amigo - řešení, další tipy

Nový příspěvek od jirkab » 10 črc 2017 15:12

Pokud je napsáno vymazat složku Save, tak je otázka zbytečná - myslím.
Honzajz píše:
10 črc 2017 11:39
aby se sama spustila?
Netuším, nikdy jsem podobnou věc nepotřeboval. Zkus vyhledat na OP jestli existuje nějaká aplikace jejímž prostřednictvím by se takového chování dalo docílit. Dovedu si takovou aplikaci teoreticky představit a to včetně rozhraní, ale jestli jí někdo udělal to netuším. Možná by se to dalo řešit některou z mnoha aplikací na automatickou volbu profilu, ale opět žádnou z takových aplikací nepoužívám.
Aplikace Primo, pokud je mi známo jako taková nic podobného neumožňuje.
HTC U11 64/4GB Brilliant Black Dual SIM: Ofiko N 7.1.1 - 1.27.401.11, občasné S-OFF

HTC U11 64/4GB Amazing Silver Singl SIM: Ofiko N 7.1.1 - 1.27.401.12, S-ON

kabatnikruda
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 03 říj 2016 14:02

Re: Chybová hlášení iGO8, Primo, Amigo - řešení, další tipy

Nový příspěvek od kabatnikruda » 26 zář 2017 20:03

Ahoj, nainstaloval jsem Igo Gift do telefonu a do tabletu Acer iconia. V telefonu žádný problém a v tabletu při průjezdu tunelem spadne. Nevíte nekdo co s tím?

Uživatelský avatar
jirkab
Administrátor
Příspěvky: 16142
Registrován: 20 úno 2010 14:28
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Chybová hlášení iGO8, Primo, Amigo - řešení, další tipy

Nový příspěvek od jirkab » 26 zář 2017 20:18

Co to znamená Gift to vím, ale v souvislosti s iGO nic takového neznám.
Zkus si stáhnout poslední dostupnou verzi a to včetně data.zip a použij pouze v základu (bez zbytečností - skin apod.) a neměl by být problém. Aplikace v tunelu spadne nejspíše proto, že jí chybí nějaký obrázek - třeba pro rozlišení tabletu v data.zip.

Diskuze k Primo na AD zde. Další případné pokračování v diskuzi k tomuto konkrétnímu problému výhradně zde.
HTC U11 64/4GB Brilliant Black Dual SIM: Ofiko N 7.1.1 - 1.27.401.11, občasné S-OFF

HTC U11 64/4GB Amazing Silver Singl SIM: Ofiko N 7.1.1 - 1.27.401.12, S-ON

karlos21
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 03 lis 2017 12:11

Re: Chybová hlášení iGO8, Primo, Amigo - řešení, další tipy

Nový příspěvek od karlos21 » 03 lis 2017 12:17

Ahoj,

Mám problém s iGO 9.6.29.403969, pročetl jsem fórum, bohužel nemůžu najít odpověď.
Aplikace pořád padá, změnil jsem tede data.zip a pustilo mě to do základní nabídky. Nastavil jsem jazyk, hlas (Pavel Liška) zkoušel jsem u jiné, ale nepomohlo.
Na konci nastavení jsem dal dokončit a aplikace spane. Po opětovném spuštění už to vypadá, že naběhne do konce (modrá obrazovka - loading) a spadne.
Nevíš co s tím prosím.

Děkuji
Karel

Uživatelský avatar
jirkab
Administrátor
Příspěvky: 16142
Registrován: 20 úno 2010 14:28
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Chybová hlášení iGO8, Primo, Amigo - řešení, další tipy

Nový příspěvek od jirkab » 03 lis 2017 20:13

karlos21 píše:
03 lis 2017 12:17
pročetl jsem fórum, bohužel nemůžu najít odpověď.
Nevěřím. Odpověď je skoro v každém druhém příspěvku diskuze o Primo pro AD. Předpokládám, že se jedná o Primo pro AD (podle verze aplikace) správně? Jedna z posledních odpovědí třeba zde.
Takže vše co máš zahoď a začni znovu s verzí aplikace jak je popsáno.
Další případná diskuze výhradně v tématu o Primo pro AD.
HTC U11 64/4GB Brilliant Black Dual SIM: Ofiko N 7.1.1 - 1.27.401.11, občasné S-OFF

HTC U11 64/4GB Amazing Silver Singl SIM: Ofiko N 7.1.1 - 1.27.401.12, S-ON

Magikelly
Člen
Příspěvky: 33
Registrován: 09 lis 2011 12:51

Re: Chybová hlášení iGO8, Primo, Amigo - řešení, další tipy

Nový příspěvek od Magikelly » 07 pro 2017 10:32

Zdravím,
prolezl jsem to tu, ale je toho moc, tak možná, že se to tu už řešilo, a já nic nenašel - tak se omlouvám !! :oops:

Mám iGO8 v téhle číně
http://xtrons.cz/cs/detail/xtrons-td619 ... ts_graders

A teď se mi poslední dobou ( po 2 letech) stává, že při delší jízdě navi prostě "zamrzne" a chová se jako kdyby "neviděla" satelity. Přitom když se kouknu, tak satelity ( víc jak 4) jsou "načtené" .
Nepomůže ani znovu nastavení trasy ( ani do jiného bodu), ani vypnutí ( jak navigace, tak celého rádia), ale po nějaké době to zase naskočí a vše je Ok
Nesetkal jste se s tím někdo, nebo nebyl by nějakej jinej nápad, než je to prostě levnej šmejd a nedá se s tím nic dělat ???? :mrgreen: :D

Uživatelský avatar
jirkab
Administrátor
Příspěvky: 16142
Registrován: 20 úno 2010 14:28
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Chybová hlášení iGO8, Primo, Amigo - řešení, další tipy

Nový příspěvek od jirkab » 07 pro 2017 16:13

Magikelly píše:
07 pro 2017 10:32
je to prostě levnej šmejd a nedá se s tím nic dělat ?
Pokud aplikace nějakou dobu fungovala a začala zlobit až později, tak tento argument padá.

Zřejmě se něco změnilo co zapříčiňuje popisovaný problém.

Jako první odstraň složku Save a začni znovu s testováním.

Pokud se bude problém projevovat nadále, tak kompletně vše z aplikace odstraň a nakopíruj pouze minimální základní obsah - jeden jazyk, jeden hlas a jednu mapu, pročistit soubory licencí (nakopírovat pouze ty nezbytně nutné) a pak se uvidí co dál.
Verze použité aplikace? Zkoušel jsi jinou?
HTC U11 64/4GB Brilliant Black Dual SIM: Ofiko N 7.1.1 - 1.27.401.11, občasné S-OFF

HTC U11 64/4GB Amazing Silver Singl SIM: Ofiko N 7.1.1 - 1.27.401.12, S-ON

Odpovědět