Mio Spirit 6970 LM Truck nefunkční po aktualizaci - náhrada za Primo

Informace o nových verzích a kompatibilitě...
Uživatelský avatar
jirkab
Administrátor
Příspěvky: 16561
Registrován: 20 úno 2010 14:28
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Mio Spirit 6970 LM Truck nefunkční po aktualizaci - náhrada za Primo

Nový příspěvek od jirkab » 14 kvě 2018 16:15

Velikost karty, její naformátování?

Přilož náhled uspořádání složek a souborů na kartě.

Odesláno z mého HTC U11 plus pomocí Tapatalk

HTC U12 + (Plus) 64/6GB Ceramic Black Dual SIM: Ofiko O 8.0.0 - 1.25.401.3, S-ON

HTC U11 + (Plus) 128/6GB Ceramic Black Dual SIM: Ofiko O 8.0.0 - 1.24.401.7, S-ON

HTC U11 64/4GB Brilliant Black Dual SIM: Ofiko O 8.0.0 - 2.33.401.19, občasné S-OFF

mlhosf
Začátečník
Příspěvky: 5
Registrován: 13 kvě 2018 11:52

Re: Mio Spirit 6970 LM Truck nefunkční po aktualizaci - náhrada za Primo

Nový příspěvek od mlhosf » 14 kvě 2018 18:12

Velikost 1gb, Fat 32
karta.jpg

Uživatelský avatar
jirkab
Administrátor
Příspěvky: 16561
Registrován: 20 úno 2010 14:28
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Mio Spirit 6970 LM Truck nefunkční po aktualizaci - náhrada za Primo

Nový příspěvek od jirkab » 14 kvě 2018 19:17

Takhle z dálky to vypadá na kartě vše v pořádku.
Takže zařízení je možné připojit k PC a je zobrazen obsah jeho interní paměti? Ten obsah je jaký?
A po zapnutí s kartou i bez ní se zařízení zasekne stejně na oranžové obrazovce?

Pokud se však zařízení k PC nepřipojí, tak tím je hotovo - pouze placené přeflešování v autorizovaném MIO servise (VSPData) případně stejná náprava zdarma pokud je zařízení v záruce.
Aktualizace Mio zařízení od výrobce občas dopadne tak jak popisuješ - tzn. definitivní konec. Bohužel na tohle zařízení také nejspíše (jako na všechny novější) není dostupný test point pro nápravu podobného stavu doma.
HTC U12 + (Plus) 64/6GB Ceramic Black Dual SIM: Ofiko O 8.0.0 - 1.25.401.3, S-ON

HTC U11 + (Plus) 128/6GB Ceramic Black Dual SIM: Ofiko O 8.0.0 - 1.24.401.7, S-ON

HTC U11 64/4GB Brilliant Black Dual SIM: Ofiko O 8.0.0 - 2.33.401.19, občasné S-OFF

mlhosf
Začátečník
Příspěvky: 5
Registrován: 13 kvě 2018 11:52

Re: Mio Spirit 6970 LM Truck nefunkční po aktualizaci - náhrada za Primo

Nový příspěvek od mlhosf » 14 kvě 2018 19:33

Zařízení možné právě k Pc připojit možné není.
Náhled karty je ze čtečky karet - v té jsem nahrál a pak dal do navigace.
Oranžová obrazovka je jak s kartou, tak bez ní - pořád stejné.

V záruce již není.
Jsem schopen přeflešovat sám? Případně co je k tomu zapotřebí co servis má a my ne?

Uživatelský avatar
jirkab
Administrátor
Příspěvky: 16561
Registrován: 20 úno 2010 14:28
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Mio Spirit 6970 LM Truck nefunkční po aktualizaci - náhrada za Primo

Nový příspěvek od jirkab » 14 kvě 2018 19:55

mlhosf píše:
14 kvě 2018 19:33
Jsem schopen přeflešovat sám?
Určitě ano, nebude to nic světoborného: klik, klik a za deset minut hotovo.
mlhosf píše:
14 kvě 2018 19:33
Případně co je k tomu zapotřebí co servis má a my ne?
Myslím si, že to bude nějaký servisní kabel (něco třeba jako kdysi COM port kabel) případně nějaký ládovací program, který navigaci naláduje natvrdo a neřeší odezvu jejího v této chvíli nefunkčního systému a pak i sw, který opět není dostupný.
Můžeš se pokusit pohledat na stránkách gpspassion.com popř. se zkusit inspirovat v této diskuzi zde. Ale jak jsem psal: pouze pro starší a jen vybraná zařízení.
HTC U12 + (Plus) 64/6GB Ceramic Black Dual SIM: Ofiko O 8.0.0 - 1.25.401.3, S-ON

HTC U11 + (Plus) 128/6GB Ceramic Black Dual SIM: Ofiko O 8.0.0 - 1.24.401.7, S-ON

HTC U11 64/4GB Brilliant Black Dual SIM: Ofiko O 8.0.0 - 2.33.401.19, občasné S-OFF

vaczak
Přispěvatel
Příspěvky: 83
Registrován: 24 led 2016 15:25

Re: Mio Spirit 6970 LM Truck nefunkční po aktualizaci - náhrada za Primo

Nový příspěvek od vaczak » 17 kvě 2018 07:21

mlhosf píše:
14 kvě 2018 07:52

Do navigace nebyl proveden žádný zásah ( smazání, přehrání ), pouze zkopírován celý její obsah.
Ahoj vsichni!

Jedná se o praktické řešení, ale problémem bylo, že jste přerušili spojení mezi počítačem a přístrojem příliš brzy. Datové soubory zbývající ve virtuální paměti jsou ztraceny a zničeny.
V tomto případě není rozpoznán žádný počítač ani karta, možná opravna středisko mohla by pomoct... bohužel neexistuje jiné řešení

Poznámka:
Ve všech případech se ujistěte, že je virtuální paměť prázdná, takže po dokončení úlohy počkajte 5 až 10 minut, než se vypne

Odpovědět